S.O.S
Hola, tinc 14 anys i per fi de curs vam anar a Paris amb l'insti 1r i 2n d'ESO(jo feia 2n). Allà a la Torre Eiffel, vaig coneixer a un noi... i em vaig enamorar d'ell. Al estiu parlavem pel whatssap i al començar el curs ens saludavem i aixo. Li vaig dir que m'agradava i que a Paris tambe i em va dir que ell a Paris tambe i ara tambe. Vam quedar un dia al "garbí" i em va deixar "plantada" pero ell estava per allà(el vaig veure). Vam parlar i em va dir que era per un amic que si ell anava en mi despres el seu amic es posaria pel mig...etc. Les meves amiges em van ajudar. Encara ens saludem pero no parlem casi mai. Que faig? l'oblido? Moltes Gràcies! Desde el Delta de l'Ebre!
InterPersonal

Hola!Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et plantegis si l'has d'oblidar, que et deixin plantada no és gens agradable...abans de fer-ho pots tenir en compte dues coses a fer: primer, fes una llista de pros i contres d'oblidar-lo ( tenint en compte que et va deixar plantada i altres coses que hagis observat) i el que t'empeny a donar-li una oportunitat. Segon, un cop valorada la llista, pots parlar amb ell per aclarir dubtes: demana-li què passa amb aquest amic (per què si ha de posar al mig, perquè et va deixar plantada sense donar-te explicacions en aquell moment, si sent el mateix...). Es tracta de que tinguis respostes per saber si val la pena seguir enamorada d'ell, o si és millor, distreure't amb els teves amigues i les teves coses i deixar que el temps posi els coses a lloc i sorprendre't de les noves portes que se t'obren!Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga