amor no correspost
hola, fa u temps el meu novio i jo ho vam deixar,i tot semblava anar bé...
ell em va deixar de una forma poc madura però semblava que ho havia superat, mesos més tard he vist que no segueixo molt enamorada d'ell i avui uns amics que tenim en comú m han dit que ja té nou lio, la veritat e fet com si re però m ha fet mal, que hauria de fer? no sé com deixar de pensar en ell, no se ni si ho vui intentar
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que la ruptura va ser inesperada per tu i que no havies rebut cap senyal que ell no estava bé, oi? Aquestes situacions són complicades perquè passen sense avís, no t'ho esperes i creus que estàs bé, però l'altra persona no (i hi té tot el dret! però com a mínim hauria de deixar pistes que no està bé dins la relació). Sentim molt que hagis viscut aquesta ruptura.
El primer pas per voler oblidar algú i superar una ruptura és voler-ho fer! El segon pas (i també molt important) és tenir uns motius ben sòlids (tenir clar perquè va fallar la relació, saber què vols en una parella, recordar com et vas sentir...)
Si aquests dos punts estan clars, llavors caldrà començar a posar distància:
- distància física (evitar veure'l)
- distància virtual (deixar de seguir-lo o que no t'aparegui el que penja a xarxes)
- distància mental (deixar de pensar en què estarà fent i posar el focus en tu: què em ve de gust?)
- distància emocional (és la que ens fa de guia per saber si ho estem superant)
Per tant, com portes els primers dos punts?
Rumia-ho bé, pren-te el temps que necessitis per treure tot el dolor, mica en mica, d'acord?
La Laura Centellas