no puc parar de pensar en ell :(
Des de març que ho vaig deixar amb el meu ex. I intento poder estar sense saber d'ell. Però és que encara seguim parlant, i a vegades he intentat deixar de parlar amb ell però és que no puc. El trobo molt a faltar els seus missatges. No sé que puc fer. Perquè la meva idea és que canviem els dos, perquè estàvem en una relació molt tòxica però crec que ell no vol més res que amics i pensar-ho em fa mal. No sé si li he de dir alguna cosa o no. Siusplau ajuda😫
Laura Centellas

Hola!
Les ruptures poden ser molt complicades i si encara hi ha contacte... encara més!
Entenem les teves ganes de recuperar la relació i voler canviar, però si ell no vol... ho hauràs de respectar. En aquest punt és on et fem una pregunta important: "de debò vols estar amb una persona que hagi de canviar?" no és més fàcil intentar conèixer algú que ja t'agradi tal com és?
A vegades ens obsessionem en voler canviar i potser la solució no és aquesta, no trobes?
Sabem que et fem mal amb això, però et mereixes viure una relació sense malestar, sense toxicitat. Troba els motius pels quals ho vau deixar, comprova si ha canviat alguna cosa i si no ha canviat res... potser hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas