consell
m’agrada molt una noia amb la que es suposa que estic pero sense etiqueta. Ella diu qnomes li agrado yo pero q es vergonyosa, per aixo li costa expressarme el que sent i a vegades me demostra el contrari tot i adonarse.
El problema es que sen va a la uni i no vol res serio, el que no entenc yo es que si tenim sentiments mutuos, no fem un pas mes.
Li dono moltes voltes a tot i em dona la sensacio que sha cansat de mi encara que ella digui que no.
Laura Centellas

Hola!
No podem saber què li passa ni quins dubtes té. Això només ho sap ella.
El que sí sabem és el que t'ha dit: que no vol res seriós i que prefereix no tenir cap compromís amb tu i s'ha de respectar la seva decisió.
Ara bé, tu has d'escollir si aquestes condicions et van bé, si vols unes altres condicions o bé si prefereixes tallar. També tens dret a escollir si et va bé o no.
Valora què t'aporta aquesta relació, com et fa sentir i si et va bé o voldries una altra cosa. Pren-te unes setmanes per pensar-hi, si vols. Espera que comenci la Universitat i així també podràs veure quina dinàmica teniu i tenir més informació per prendre la decisió.
Ella ha posat unes condicions, però quines poses tu?
Una abraçada!
La Laura Centellas