El meu cap
Estic tot el dia pensant en coses, com els meu futur, si no faig bé les coses, si els meus amics no em coneixen realment. Després em passa que estic tot el dia pensant amb una persona que en un passat em va ajudar moltíssim, però no m'agrada ni res, el que passa que somio amb aquesta persona i tota l'estona la tinc rondant pel cap
Laura Centellas

Hola!
El cervell és una mica mandrós i si durant el dia pensem en una persona és molt probable que durant la nit també aparegui. El cervell quan dorm aprofita per "endreçar" els pensaments, per això és probable que si ens centrem molt en un tema (o una persona) també aparegui als nostres somnis.
Dit això, de la teva consulta, què està a les teves mans?
- Què pots fer sobre el teu futur? Què et preocupa i què pots fer per canviar-ho/aconseguir-ho?
- De les amistats, com ho pots fer per sentir que et coneixen una mica més? Amb qui pots parlar per obrir-te mica en mica?
- De la persona que et va ajudar, la pots recuperar? Què t'agradava d'ella? Què t'aportava? Quines altres persones et poden aportar el mateix?
A vegades tenim la sensació que la vida passa i que no hi podem fer res. I és veritat, a vegades no hi podem fer res, però d'altres vegades podem decidir fer algunes accions per canviar alguna cosa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas