pot canviar?
Hola, des de fa un temps la meva novia i jo no estavem molt be i a mi ja em començava a rondar el pensament de que ho haviem de deixar (no li he dit mai, i em sembla que a ella també li rondaven aquests pensaments), ja que no ens feiem bé l'un a l'altre, especialment ella cap a mi.
Un dia va tenir un accident de cotxe, va estar molts dies ingressada i des de llavors és com que la seva actitud ha canviat molt. Abans no tenia ganes de res i estava de mal humor sempre, i ara està com que vol aprofitar el temps, fer coses, i no està tan enfadada amb tot i tothom... i des de llavors no hem discutit, hem estat bé i la veritat m'ho he passat bé amb ella.
La meva pregunta és si de veritat cambiarà o em desilusionaré... hauria de donar una oportunitat més a veure com ens va ara (molts dels problemes que teniem era a causa de la seva actitud pessimista i que sempre estava malament per tot) o millor no em faig ilusions? És possible que una persona així canvi?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Les persones canvien quan per elles és important canviar. És a dir, quan diem que algú no canvia ens referim a la persona que promet canviar perquè els altres la continuïn acceptant. Però una persona que voluntàriament decideix canviar, sí que ho pot fer! De fet des de la psicologia ens dediquem a això!
Si tu et sents còmode amb la teva parella i tornes a tenir il·lusió, endavant! Si en algun moment veus que torna a l'actitud anterior, ja hi pensaràs i prendràs la decisió que faci falta.
Ara bé, potser seria important que en algun moment parleu sobre com esteu actualment i com estàveu abans de l'accident. Intenta sincerar-te amb ella sobre els teus dubtes, t'anirà bé.
Una abraçada!
La Laura Centellas