El meu pare em propina crits i pallises
Hola, el meu pare esta contantment cridant-me i pegantme argumentat que no soc productiu a casa, i que ell m ho paga tot. Si mes no jo he admes que no soc massa prodicitu en ocasions, pero ell segueix posantse aixi i fentme aixó. No nomes es posa aixi cuan esta amb mi, si li surt malament una cosa es pot arribar a posar igual. El meu pare te 52 anys Sincerament no se com actuar davant d una persona aixi, et demanaria que m ajudesis. A vegades tinc la sensació de que el problema es cosa seva.
Laura Centellas

Hola!
Evidentment que el problema és seu! El maltractament sempre és problema de l'agressor, mai de la víctima!
Però l'agressor manipula i fa que la víctima cregui que és culpa seva. A la teva edat no et toca ser "productiu"
Des d'aquí et recomanem que busquis ajuda. Truca a Infància Respon 116111 i t'ajudaran a valorar el teu cas (quins recursos tens)
Tens algun/a familiar o professor/a que et pugui ajudar?
Necessites poder-ho explicar a una persona adulta, que es faci càrrec de la situació i et protegeixi. Ningú mereix viure en un ambient d'agressivitat i por. Casa ha de ser un lloc amable, segur i protector.
Torna'ns a escriure per saber quines persones tens al costat i com estàs,
Una abraçada!!
La Laura Centellas