Em fa cosa quedar amb ell....
Hola!! Em dic Helena, tinc un problema...
Estic sortint amb un noi desde fa un mes i m'agrada molt pero, cuant diem de quedar avegades no puc fer-ho. Osea em poso molt nerviosa i es com si ni pogués. Em sento malament amb ell cuant alfinal li dic que no quedem (Em quedat moltes vegades, i quant estic amb ell em sento be i no estic nerviosa). Pero a l'hora d'esperar a que vingui...es interminable. No se per que em pasa aixó. La meva mare amb va dir que alomillor es per que no vem ser amics, que quant ens vem coneixer ja ens agredavem una mica i vem quedar uns dies avans de ser novios pero no vem ser "amics,amics". Em altres novios em samblava facil quedar amb ells pero no se per que amb ell no amb sembla facil. Per que amb passa aixó? Sius plau AJUDA!! A mi m'agrada moltisim i vui seguir amb ell...Alguna solució per que no amb pasi aixó?
InterPersonal

Hola helena 1123! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la versió de la teva mare no està gens equivocada, pot ser que estigui passant això, que hagiu d'anar guanyant confiança epr a sentir-vos còmodes, i que a tu la falta de comoditat et vingui epr aquest nerviosisme abans de quedar amb ell. Jo et diría que confiis en el que tu vols aconseguir, que és aquesta tranquil.litat i bon rotllo, pensa molt en això i centra't en seguir aquest camí, eprquè veuràs com a mesura que vagis affrontant aquesta situació i el teu cos s'hi vagi acostumant, el nerviosisme anirà desapareixent. A més, t'aniràs sentint més contenta, satisfeta i segura i hauràs vençut el nerviosisme! Ja veuràs! funciona! Eli Aulet www.interpersonal.cat