No l'entenc
Abans de res, moltes gràcies pels vostres consells Adolescents.cat.
Resulta que fa un parell de setmanes em vaig instal•lar una app de cites, per conèixer a gent (per curiositat I experimentar una mica el món de 'l'amor'). Ja fa prous dies, vaig quedar en contacte, o sigui, mantenim la conversa per WhatsApp amb un noi que té la mateixa edad que jo.
Aquest noi porta ja 4 dies seguits preguntant si vull quedar amb ell a les 9h de la nit, I jo no sé, el meu instint diu que no. (Jo mai he estat amb algú, I menys he quedat amb algú desconegut per prendre quelcom.
No sé la veritat, estic insegura, I a sobre és tard, la meva familia ho sap, però vull escoltar més consells. No em vull sentir utilitzada, ns estic feta un monyo, I tampoc no vull q senti que vull quedar I veure'ns cara a cara (pq ni tan sols videotrucada, ens em vist pel nostre perfil.
Gràcies I sento el tostón
Laura Centellas

Hola!
Doncs escolta el que necessites i el que et ve de gust. Si sents que no vols quedar amb ell a partir de les 9 de la nit, diga-li que no ho veus clar i que no vols. Si et ve de gust pots proposar-li algun altre pla de dia o compartit amb les teves amistats. Per ex: Tal dia hem quedat per anar al cine amb la meva colla, t'apuntes?
Així podràs quedar amb ell (si és el que vols) i conèixer-lo. Però també et sentiràs més segura.
Ara bé, si la seva insistència t'està atabalant i fa que no tinguis ganes de quedar... no hi quedis! Tens tot el dret a canviar d'opinió i a no voler conèixer-lo o esperar un temps més.
Sempre que puguis busca la formula que et faci sentir còmode i segura. Les relacions per internet poden ser divertides, però cal prendre mesures de seguretat ;)
Una abraçada! Ja ens explicaràs què has decidit.
La Laura Centellas