Trauma
Bon dia, os necesito.
La meva parella ho esta passant realment malament ja fa anys per un tema de la infancia l separarcio dels seus pares, al seu pare fa molts anys no el veu ni en sap res, pero nomes pensa en coses que li van fer i en ell, sempre esta malament a anat a molts psicolegs pero no millora, Com pot ser? que tindriem de fer? vull ajudarlo i no puc ni se com fer-ho.. pero aixi no pot seguir.. AJUDA sisplau
Laura Centellas

Hola!
La separació dels pares pot ser un esdeveniment molt dur i difícil d'acceptar per una criatura.
Pel que expliques, la teva parella encara està en procés d'acceptació i és important que, si va al psicòleg, hi tingui plena confiança i expliqui exactament com se sent, sinó serà difícil que pugui ajudar-lo.
Per altra banda, tu no pots fer res per ell. Ets la seva parella, estàs al seu costat i és suficient. És el teu paper. Donar-li suport en les seves decisions. I si veus que no pots, demana ajuda a una persona adulta de confiança (la seva mare, algú del professorat, algú de la teva família...). Confia en els adults del teu entorn, no pots assumir aquesta problemàtica sense suport.
Una abraçada!
La Laura Centellas