Prima, guapa que he de ser?
El primer de tot, hola! bueno el cas és que totes les meves amigues són super guapes i jo al costat d'elles no sóc res. Tothom va d'elles i jo no sóc res... Qe he de ser per agradar a la gent? avera, no pateixo bulllyng i tinc vida social... Però són tan guapes i jo...
InterPersonal

Hola strawberry! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, no has de ser resss de ress!! has de ser tu mateixa!!! Saps què aconseguiries volent agradar la gent?? fer un paper, autodestruir la teva essència i no sentir-te feliç!! Tots tenim coses que agraden a la gent i a més, lo que està clar és que NO PODEMM AGRADAR A TOTHOM!!!IMPOSSIBLE!!! així que primer hem de revisar els nostres objectius i que siguin realistes!!!! Busca els teus tresors interiors. Ser guapa no és un tresor gaire profund, hi ha molta gent que és guapa però que no sap ser guapa perquè per dins no ho és!!! Potser ara mateix no et sona a cònsol el que et dic, però és ben cert!!!! Així que, cuida't per fora, treu partit del que t'agradi de tu, però també treu els teus tresors autèntics: simpatia, habilitats socials, habilitats en altres coses, alegria, espontaneitat, el saber disfrutar de la vida autènticament i no complint una moda, etc. Ja veuràs, pensa quins d'aquests que dic i quins altres tresors tens, i sinó demana a gent de confiança del teu entorn quines qualitats tens!!! Això si que val la pena d'aprofitar per gaudir de la gent, més que per voler-los agradar!!! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat