No sé què més fer
Porto uns quants mesos intentant no autolesionarme (ho vaig fer més d'un cop però al veure com afectava a les persones del meu entorn vaig decidir fer tot el possible per parar). Últimament em sento fatal i l'únic que vull es tornar-ho a fer, i cada cop costa més. Quines alternatives hi ha?
Laura Centellas

Hola!
Fer-se dany físic, sentir dolor físic és una manera de tapar el dolor emocional. Però tot i així, el dolor emocional no desapareix.
Entendre que el malestar l'he de viure i l'he de sentir, és el més important per deixar de tallar-se. Comparteix el teu dolor amb algú, explica-li com et sents, confia-hi. Demana-li ajuda.
Per altra banda, tingues una llista dels motius pels quals no et vols tallar. Tingues-la visible a l'habitació. Llegeix-la sempre que ho necessitis.
Finalment, busca activitats que t'ajudin a portar una mica millor el dolor: escoltar música, plorar, pintar, ballar, escriure... deixa que surti el dolor. Com més el treguis cap enfora, menys en quedarà a dins ;)
Demana ajuda a algú del teu entorn. Tens un entorn molt potent. Confia-hi.
Una abraçada!
La Laura Centellas