banyes
Crec que la meva novia em porta enganyant temps. Soc paranoica pero tinc masses proves, he visitat webs amb les senyals mes evidents i en casi totes coincideix (obessio look, mes detalls, mes canvis d'humor, quedem menys, etc...).
El problema que ara fa que pensi amb mes força que m'enganya es que ha pillat el covid sense haver anat a cap lloc de risc, segons ella no havia quedat a ningu, pero es complicadissim que agafes el covid en els llocs que m'ha dit que va visitar quan es va contagiar i no em quadra, i ni als meus amics ens quadra tampoc, perque ella sol ser d'aquestes que es posen gel i van amb mascareta vigilant tot.
Com li puc deixar caure que penso que m'enganya? Es molt dificil parlar amb ella i si li dic directament montara en colera.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Una relació sana es basa en la confiança. En creure que l'altra persona (o les altres persones) respectaran els pactes que s'hagin creat.
La infidelitat és un gran tema dins d'una relació, i quan apareixen les sospites pot comportar una gran crisis.
Nosaltres no sabem si s'ha vist amb altres persones o no, i potser tu no ho acabes sabent mai. Aquí has de prendre la decisió tu. Evidentment que pots parlar amb ella sobre el tema, però has de tenir clar que tu decideixes si vols seguir en aquesta relació o no.
Sempre podem escollir si ens quedem en una relació o la deixem. Tu també.
Valora què t'aporta i en què et desgasta. Valora en si podràs recuperar la confiança que li tenies. Valora si et ve de gust seguir amb ella. I pren la decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas