Diagnòstic psicològic: hipersensibilitat
He estat anant a un psicòleg i m'ha diagnosticat principi d'autisme que es veu reflectit en una hipersensibilitat per tot el que passa al meu voltant.
Haig d aprendre a viure amb aixo per tal de viure més en pau. A mes a causa la pandemia tinc ansietat i ansietat social (per diferents temes personals). Em costa molt acceptar ho i em fa mal quan en diuen que no em prengui les coses molt a pit i tal. A mes m'obsessiona bastant Instagram i cada vegada que entro em fereixo sola. La veritat sembla que sigui victimista pro l'únic que vull és una mica de calma. Algun consell? Com podria descansar mentalment?
Laura Centellas

Hola!
Segurament a teràpia pots treballar aquestes dificultats, explica'ls-hi i entre tots dos busqueu estratègies per ajudar-te a estar millor.
El més important d'aquest diagnòstic és que et permet conèixer-te i posar paraules al que et passa. Sabent això, potser pots anticipar quines activitats t'estressaran més i buscar una activitat compensatòria de calma. Intenta fer una petita llista d'activitats tranquil·les per tenir-la com a recurs quan notis que una situació et sobrepassa (lectura, pintura, escoltar música, ioga, cuina, ...).
Pel que fa a Instagram, has valorat borrar l'aplicació? O deixar de seguir algunes persones (o silenciar-les)? Busca solucions que t'aportin benestar.
Hem de preparar-nos la nostra caixa d'eines emocionals per poder afrontar el dia a dia. Com més coneixement tinguem de nosaltres mateixes, més acurades seran les eines  i millor ens funcionaran.
Una abraçada!
La Laura Centellas