No puc oblidar
Boness! Mireu em passa una cosa: vaig estar 6 mesos veient-me quasi cada dia amb un noi, i realment em vaig acabar pillant, mes del que em pensava. Ara han passat 4 mesos des de que ho vam deixar (em va deixar ell, perque tenia alguns gelos i jo tampoc estava passant per un bon moment familiar i estava bastant “out” i no li podia donar potser tot el q necessitava) i resulta que al principi no podia ni volia quedar amb cap altre noi doncs es lo normal no, i quan jo pensava que ja ho tenia superat, vaig fer el pas de quedar amb un noi i tal, pero al estar amb aquest noi, pensava amb l’ex, nose perquè, em donava i m’aportava algo tan i tan bo que no estic comode amb altres. I m’adono ara del valor que tenia ell, que potser no vaig valorar-ho prou… nose. Que fins i tot he somiat que m’enviava un missatge demanant per retomar el contacte😂
Nose perquè em passa aixo, a vegades em venen ganes d’obrir-lo i dir-li tot el que sento i el que penso, pero em tiro enrrere perque nose com reaccionara o que es pensara. Què em dirieu? I si l’obro i intento parlar amb ell com ho puc fer??
Moltes gràcies per endevant, de veritat!
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer. Entenem que ell va prendre la decisió de deixar la relació i no pots obligar-lo a tornar amb tu si no vol.
Ara bé, si sents que t'han quedat assumptes pendents o tens ganes de treure't l'espineta i proposar-li tornar-vos a veure, endavant! Ara bé, hauràs de respectar la seva decisió.
A vegades algunes parelles necessiten una mica de temps separats per veure que estaven bé juntes, mentre que altres persones s'adonen amb la distància que necessitaven això. No sabem per quin punt passa ell. Per tant, si ho vols saber, ho hauràs de comprovar.
Segons la seva reacció, podràs veure si és moment de seguir quedant i veure com evoluciona o bé començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas