nose que fer...
Hola! Fa 3 anys vaig conèixer a unes nenes i ens vam fer molt amigues, al cap del temps ens vam anar coneixent en profunditat i amb una d'elles vaig tenir una connexió especial. Cada cop ens vam anar fent més amigues fins q ens vam fer inseparables, era una amistat molt sana, sempre miravem per l'altra i ens estimavem moltíssim. Però aquest any ha sigut complicat pq jo no estava bé, nose q em passava però sentia q estava estancada. Van anar passant coses i em sentia malament pq sentia q estava fent-li mal a una de les persones q més he estimat. Al final ens vam distanciar pq li vaig demanar, la meva mentalitat va canviar molt ja que en el grup es van fer dos bàndols i sense adonar-me em vaig deixar portar i vam acabar bastant malament, vam arreglar les coses però tornavem a estar malament com a grup i tot. Va acabar el curs i no va passar res. Ja li he parlat bastants cops aquest estiu i li he dit el que sento. Em vaig equivocar i va ser un any horrible però esq la estimo tant i crec que la nostra relació ja s'ha perdut per la meva culpa, pq vaig fer-li mal, quan em vaig distanciar. Després ho vam arreglar però sempre ho feiem com a grup i ja no estavem bé. M'arrepenteixo tant, em fa tant de mal veure com la nostra relació s'ha trencat... Em passo les nits plorant pq veig que no puc fer res per solucionar-ho, m'agradaria poder començar de zero però ella m'ha dit que per part seva es difícil. Sento un buit enorme... No se que fer... Les meves amigues no ho entenen, i em diuen q ho deixi correr.. Però elles no entenen la relació q teniem i m'és impossible pensar que ja no existeix. Que puc fer..? No la vull perdre..
Laura Centellas

Hola!
A vegades, tot i que sigui sense voler, podem acabar fent molt mal a les persones que estimem.
És fantàstic que hagis pogut reconèixer els teus errors i demanar perdó. És el primer pas.
Ara has de respectar el seu espai i deixar que ella decideixi si té ganes de tornar-se a apropar a tu o no.
Segurament necessitareu un temps per tornar a construir una amistat. Haureu de tornar a crear moments i anècdotes, fer coses juntes i anar veient si la confiança va tornant. No tinguis pressa. Cuida-la i respecta-li l'espai que et demana.
Ara bé, tu també has de saber quin és el teu límit. Serà moment de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas