Fotos antigues
Hola,
Fa temps que sentia molt malament amb mi mateixa i vaig començar a autolasinarme (poc només m'estirava els cabells vull dir q no em feia molt mal) va durar poc perquè un familiar em va agudar una mica i em pensava q estava b i q tot havia passat, però fa poc vaig començar a parlar amb la meva mara de quan era petita, ella sempre diu q els profes estaven molt contents i q era molt bona nena, tenia molta paciència... i jo quan em diu això hem sento malament perq sento q he canviat molt i tmb em passa quan miro fotos de quan era petita, penso com es q aquesta cuseta tan petita saigui convertit en una mala persona.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ens alegrem moltíssim que ja no et facis mal a tu mateixa. Les persones del nostre entorn ens poden ajudar més del que pensem.
Pel que fa als sentiments que tens ara, per què creus que ets mala persona?
És possible que quan la teva mare t'explica com eres de petita només et vulgui donar informació, sense comparar o sense pretendre que continuïs sent la mateixa persona. Les persones hem de poder créixer i prendre decisions. A vegades ens ensenyen a ser "obedients" de petits i ens fan creure que això és ser "bona nena", mentre que la veritat és que només és saber "no molestar".
Si ho necessites, parla amb la teva mare i demana-li què li agrada de tu ara mateix. Parleu sobre els teus canvis i la teva adolescència. Regaleu-vos paraules boniques i confesseu-vos què admireu l'una de l'altra. Veuràs que serà un bonic regal.
Escriu-nos sempre que ho necessitis,
una abraçada!
La Laura Centellas