Entre altres coses
Bones! Últimament ploro cada nit i estic bastant trista i decepcionada amb mi.
Per una banda he entrat a l'última carrera de la llista de preferències i no em motiva, tampoc hi ha cicles que em motivin, però després de molt d'esforç la selectivitat va anar molt malament i és el màxim que he aconseguit.
A més ja no torno més a l'institut i em fa molta pena ja que hi ha una professora que és la persona que més m'ha ajudat aquest any amb molts temes i estic molt trista de no veure-la més.
D'altra banda jo faig gimnàstica ritmica i aquest és el primer any que no he aconseguit el meu objectiu de classificat-me al campionat d'Espanya a causa dels nervis i tot i que ja fa bastants mesos quan hi penso ploro i em culpabilitzo molt.
Aquest any no he aconseguit res.
També estic preocupada perquè la majoría de coses li explico a la meva entrenadora (als meus pares no els hi explico res i sempre els hi dic que em va tot molt bé, sense explicacions, no tinc la confiança per dir-lis res, ni em ve de gust), tinc a aquesta entrenadora desde els 10 anys i em coneix a la perfecció, és com una mare per mi i em preocupa perquè l'estimo més que a la meva familia, la meva familia mai m'ha tractat amb afecte (abraçades, "t'estimo"...) i ella sí.
Tinc por de deixar aquest esport i perdre el que tenim.
I per acabar, desde fa bastant que a vegades em venen punxades al pit, em costa respirar, em marejo (desde 5é que a vegades em desmallo i després de moltes probes em van dir que era per guardar-me sempre les coses), penso que no valc per res... no em vull autodiagnosticar i no els hi vull explicar res als meus pares i sé que si li dic a la meva entrenadora ella li dirà al meus pares.
A part, la meva mare diu que estic grassa que menjo molt i que només penso en menjar, i això també m'afecta perquè tot i que jo sé que estic prima perquè soc de constitució prima, sempre que menjo em sento culpable i penso en vomitar-ho, però mai ho he fet.
Però suposo que això d'estar en una pandèmia també fa, em fa bastanta por agafar el covid i necessito que acabi ja aquest malson.
Gràcies per deixar-me desfogar i per llegir-me💘
Laura Centellas

Hola!
Sembla que tens alguns fronts oberts i potser t'aniria bé demanar ajuda professional. Estaria bé que tinguessis un espai per poder parlar de tot aquest malestar que tens i de la teva autoestima.
Parla'n amb la teva entrenadora i fes que sigui la teva aliada per demanar hora al psicòleg/a. Necessites el consentiment de la teva família per iniciar un procés terapèutic. Enfoca-ho amb el tema estudis, si vols i més endavant ja aniràs parlant sobre les altres preocupacions: la relació amb els teus pares, el comiat de l'institut, la relació amb la teva entrenadora, les punxades al pit, la relació amb el menjar...
Tens molta motxilla acumulada i és hora que comencis a descarregar. No cal que portis tan pes, tens dret a sentir-te bé amb tu mateixa i la teva vida. Demana ajuda.
Nosaltres seguim aquí, explica'ns com ha anat la conversa...
Una abraçada!
La Laura Centellas