És compatible?
Hola!! No és ben bé una consulta però m’agradaria, si pugués ser, saber el vostre punt de vista :)
Aquest setembre començo la universitat a la ciutat, m’he agafat un pis amb tres noies més i farem vida d’estudiant i tal. Faré la carrera de dret, però tinc pensat apuntar-me al gimnàs durant el curs i anar-hi 3/4 dies a la setmana (una horeta o així), ja que fa anys que no faig res d’esport i m’agradaria posar-me en forma una altra vegada. A més, desconectaria una mica de l’estudi. Una altra qüestió és que aquest estiu he estat apunt de treballar però finalment no he pogut per motius de salut i ara tinc en ment treballar els caps de setmana fent de cambrera a algun bar o alguna cosa per l’estil, i el sou ja cobriria els meus gastos personals a la ciutat; ja que també em sap greu que tot m’ho hagin de pagar els meus pares. Vaja, que si al final fes tot el que he esmentat em quedaria ja a viure a la ciutat tota la setmana. El que passa és que no sé si és molt arriscat fer tot això, és a dir, si tindré temps per tot o és massa.. tenint en compte que també vull tenir temps lliure per sortir i tot això. No conec a ningú que hagi fet aquestes tres coses durant el període universitari (carrera+gimnàs+treballar els caps de setmana), per això ho escric aquí, per saber si realment es pot fer o, pel contrari, em sobrepassarà massa..
Gràciees! :)
Laura Centellas

Hola!
Si és compatible o no ho has de veure tu. Hi ha gent que ha compaginat estudis i feina i també estones d'oci/esport. Però més enllà de si algú ho ha fet, has de veure si tu ho podràs fer o serà una càrrega molt feixuga que et desgastarà.
Potser pots començar per la Universitat i veure quant temps t'ocupa al dia, després, si vols apuntar-te al gimnàs, mirar quins horaris et van bé (i començar per anar-hi 2 dies), i llavors ja veuràs si pots assumir una feina de caps de setmana.
També pots valorar si el cap de setmana vols treballar a la ciutat o algun forn de pa/botiga/bar del teu poble. És una opció també ;)
No t'atabalis i pren les decisions poc a poc. L'inici universitari és un gran canvi i està bé que et prenguis el teu temps per adaptar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas