URGENT, ESTRESSARSE PER UNA PERSONA
Vaig tenir molts de problemes amb una persona ens van perdonar però encara i així Penso molt en ella i això m'estressa perquè és com si hagués un vuit i no estessin bé I la veritat també és que no ens portem molt bé no sé perquè però jo vull portaven ella i jo suposo que ella també no sé què fer perquè avui vull canviar com a persona
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, quan ens discutim amb una persona necessitem un temps per poder reparar la relació. Si la baralla ha sigut important i us heu dit coses molt gruixudes, segurament necessitareu més temps per tornar a agafar confiança i per construir de nou la relació. No es pot tenir pressa ni esperar que després d'un perdó tot "torni a ser com abans". No és tan fàcil.
Així que paciència i mica en mica recuperar la intimitat i la confiança. Donant l'espai que necessita cada persona i escoltant-se a un mateix.
No et centris només en aquesta amistat, procura repartir el teu temps amb altres persones i cuidar-les.
Per altra banda, quan dius que vols canviar, a què et refereixes? Què ha passat que sentis que has de canviar? Escriu en un paper o una nota del mòbil allò que vols canviar de tu mateixa i comença per coses petites. Per petits gestos.
Si necessites ajuda, no dubtis a demanar ajuda a un/a professional!
Una abraçada!
La Laura Centellas