Confosa
Bones!
Fa dos mesos que estic quedant amb un noi, no som parella ni sortim, sols quedem, parlem i tenim relacions. Estic molt a gust, i crec que ell també, però he arribat al punt de pensar en que potser hauríem de avançar una mica. Això fins que fa uns dies, a una festa vaig estar amb un noi que en aquell moment, amb el calenton, em atreia molt. Ara, em sento culpable perquè tot i que no tinc cap relació, es com si hagués fet alguna cosa ruïna. Que em recomanés fer? Segueixo volent estar en ell però tinc por de contar-li tot això i que es senti enganyat, i que s’acabi tot.
Laura Centellas

Hola!
Els inicis d'una relació no sempre són clars i és possible que abans que hi hagi relacions o tontejos simultanis amb d'altres persones.
En el teu cas, n'heu parlat mai? Heu parlat sobre si us veieu amb altres persones? Entenem que no havíeu "pactat" res, per tant, cadascú podia quedar amb qui volgués, no?
Aprofita aquest moment de confusió per escoltar-te i saber què vols: vols quedar amb altres persones, vols seguir amb ell amb les mateixes condicions, vols canviar el tipus de relació que teniu? Escolta què vols i què necessites i fes-ho. Llavors ell serà lliure de decidir si hi està d'acord o si vol posar les seves condicions. Tocarà parlar-ne i pactar-ho
Una abraçada!
La Laura Centellas