Fins quant creixen els pits, hi ha alguna manera de saber quina mida seran?
Hola, tinc 15 anys i no veig que em creixin els pits, jo no vull que em creixin molt pero em preocupa quedarme aixi. Fins quina edad creixen els pits? Hi ha alguna manera de saber de quina mida seran??
Laura Centellas

Gràcies per escriure'ns al consultori!
Totes les dones tenen un pit més gran que l'altre: a vegades és veu més i a vegades es veu menys.
Em dóna la sensació de que estàs molt i molt pendent de tot això (et mesures, ho comproves...) i això fa que potser ho vegis més i t'obsessionis.... Intenta treure-li importància!! Quan ens fixem molt en una cosa, i que a més no ens agrada i ens fa preocupar, encara augmenta més la preocupació i l'angoixa... en canvi si no hi pensem tant, no ens ho mirem tant, i ho acceptem, després fins i tot podem no veure "aquesta diferència".
La mida dels pits no depèn de res.... crec que és una de les coses més úniques d'aquest mon: la forma i mida de pit, cada dona en te uns, be diferents als de una altre.  I és molt important acceptar, cuidar i mimar als pits que ens han tocat!
Espero haver-te ajudat,
Una abraçada
La Laura Centellas