la meva mare i jo ._.
estic una mica farta de qe la meva mare m'estigui controlant de una manera massa obsessiva i fins i tot m'ha tret el telèfon ja desde fa un mes perque parlava amb noi i ella pensa que estava amb ell, i nomes volia parlar amb algu i nose anteriorment vaig tenir un millor amic i vaig tenir que deixar de ser la seva amiga per que la meva mare em va obligar a deixar de parlar amb ell i ara mateix el trobo moltissim a faltar era amb l'únic que podia parlar i que m'entenia i avegades estic massa deprimida per que m'enrecordo que ens ho passavem molt be i molta gent em diu que estic com apagada i sense ganes de viure i es la veritat perque a ell li vaig fer molt de mal i estic farta de que la meva mare m'obligui a deixar de parlar amb gent sobretot si son NOIS no se si ella no confia amb mi pero jo no nessecito una relacio o un novio per ser feliç i jo crec que ella pensa que si parlo amb un noi puc acabar amb ell ... pero es que ara ultimament vaig conençar a parlar amb un noi i sempre obria els chats del insta i lleigia tots i cada un dels missatges i va llegir una conversa una mica hot pero en plan broma i em va obligar a bloquejarlo i amb ell em sentia agust i no vull que sigui tant controladora jo sempre li dic cualsevol cosa i tinc molta confiança si parlo amb algu li dic pero ella mai confiarà amb mi jo no li donc motius per que no confii en mi
Laura Centellas

Hola!
Potser hauràs de tenir una conversa amb la teva mare sobre l'amistat i el que significa per tu tenir amics (nois).
Sovint les nostres famílies ens volen protegir i fan el que creuen que és millor per evitar-nos mal. A vegades són decisions dràstiques i pot comprensibles. També estan aprenent a ser pares i mares d'adolescents i no és fàcil!
Per això cal que parleu molt! Que li puguis explicar com et sents i el que necessites. Que t'agradaria parlar amb aquestes persones i, si vols, demana-li quina és la seva por. Què li preocupa. Potser amb aquesta informació podeu arribar a algun acord ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas