Copa Menstrual
Hola, estic pensant de probar la copa menstrual però crec que no te de ser molt comoda, ja que tinc alguna que altra pregunta que hem fa dubtar. Quant et fiques la copa menstrual i et tumbes, per ejemple per dormir, tota aquella sang de la copa on va a parar? sembla que no sigui massa bo no? per altre costat en el moviment i tal no pot tenir perdues? Vaig bastant perduda en aquest tema i m'agradaría probar-ho. Gràcies
Laura Centellas

Hola,
La copa menstrual és una meravella!
Quan dorms la sang segueix a la copa ja que la base de la copa està envoltant el coll de l'úter i per tant queda dins la copa, també hi ha dones que no es senten còmodes dormint amb la copa, per desconfiança que hi hagi fugues i de nit utilitzen o calcetes menstruals o copa + calcetes menstruals o compreses o tampons.
Quan hi ha moviment si tens la copa ben posada no té perquè haver-hi pèrdues. Però al principi per anar coneixent-te i coneixent-la i fins a trobar la que t'encaixi a tu (no a totes ens serveix la mateixa copa), moltes utilitzen compresa o calceta menstrual.
T'adjuntem una web on hi trobaràs moltíssima informació:
;
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas