Què faig?
Fa cosa d'un mes la meva parella i jo vam sortir de festa amb la gent de la uni. La cosa és que vam barrejar el meu grup amb el seu grup (mai han sigut molt amics).
Jo no bec gairebé gens i si bec no em puja mai, en canvi a la meva parella li pujava molt ràpid. Aleshores va començar a beure molt i aquí és on comença tot.
Primer li demana a un amic meu un porro (ella no havia tocat ni el tabac) i li fa 2 calades i el deixa. Després quan estem amb tots se'ns uneix un grup i ella em diu (borratxa) que se'n va a ballar amb altra gent.
Aquí ja em fa bastant mal el fet que em deixi de banda i quan em demana a més que no cal que hi vagi i que a una hora anéssim cap a casa va fotre fort.
Total no la veig en 45 minuts fins que hem de marxar i la vaig a buscar on la trobo parlant d'una manera que em va fer posar-me molt gelós amb un altre noi.
La vaig acompanyar a casa, em vaig esperar a sota a que estigués al llit i vaig marxar, arribant 1 hora tard a casa.
Durant la següent setmana em vaig quedar pensant en què havia passat ja que era una manera de ser seva que no coneixia.
Finalment el diumenge d'aquella setmana veig creure que no sentia el mateix i vaig voler donar-me un temps per pensar què fer perquè semblava que estava perdent sentiments.
2 setmanes després vaig voler tallar tot i que ella volia seguir. I ara 2 setmanes més tard, 1 mes des d'aquella nit la trobo molt a faltar i em costa molt fixar-me en altres noies, i això que ho intento però no sé què fer.
Vam parlar de si un dels dos volia tornar ke passava i em va dir ke ella ara mateix no vol perquè diu que li vaig fer mal i realment necessito ajuda perquè no sé què fer...
Gràcies per llegir a veure si algú m'ajuda 😊
Laura Centellas

Hola!
A vegades els sentiments poden ser molt confusos i prendre decisions pot ser complicat.
Per molt mal que et faci, has de respectar la seva decisió de no voler seguir amb la relació, i si vols, pots esperar un temps (el que tu vulguis) a veure si ella canvia d'opinió. Si no canvia d'opinió, hauràs de començar a passar pàgina...
Aprofita aquest temps per reflexionar sobre la vostra relació i el que va passar aquella nit:
- Abans havíeu tingut algun tipus de dificultat? o era la primera vegada?
- Com et vas sentir? Quines emocions se't van despertar?
- Per què et va molestar que ella fes coses noves o fora del que fa normalment?
- Quins espais us donaveu dins la relació? Anaveu sempre junts?
Què ha fallat? Què podies haver fet diferent?
Pensa-hi, t'ajudarà a afrontar les noves relacions que tinguis (amb ella o amb altres persones)
Una abraçada!
La Laura Centellas