Nose com fer per ser jo mateixa
Hola,vull ser anònima,t'escric perquè nose molt bé com sóc,se que es una mica extrany pero t'ho intentaré explicar lo millor que pugui per si tu em pots ajudar.El que deia es que nose molt bé quin estil tenir, per exemple. a l'hora de escollir la roba,quina actitud tenir davant els altres,etc.Nose creec que em comparo molt amb altres noies de la clase i fins i tot amb algunes famoses,intentant canviant,millorant per a atraure a un noi o per sentirme millor amb mi mateixa perquè a vegades s'han rigut del mi i no sóc molt segura,no ho se.Creec que he arribat al punt de no saber ni jo mateixa qui sóc,que vull ser o quina actitud tenir cap a els altres,siusplau em podries dir com trobar-me, com saber que sóc jo mateixa i com poder deixar de comparar-me amb les altres.
Moltes gracies.
InterPersonal

hOLA ANONIM@! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que saps més coses del que creus de tu mateixa. I saps per què t'ho dic? doncs pel fet de que has pogut conèixer exactament què e´s el que t'ha fet perdre, i és el fet de la comparació com molt bé expliques. Compara-nos és malaltís!!!! i fa això, que ens perdem! Jo et recomanaria que vagis experimentant diferents estils, observant què dins teu i la teva intuició et diu que t'agrada, etc...i a l'hora et posis amb una actitud una mica d'espectadora en diferents situacions , amb diferent gent (com observan-te o observant al final del dia com t'han anat les relacions amb els altres, amb qui t'has sentit millor, quan disfrutes més de l'estona i amb qui!! guia't per les emocions , per com de bé et sents a cada moment i això serà el com ets tu de veritat, la teva essència!!!). No estàs perduda, amb les preguntes que fas veig que ja has començat el camí de buscar-te i de trobar-te!! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat