Consulta basica perl important
Fa 7 anys que no em pprto be amb un nen de l,esplai, ell és de 2008 i jo 2006, aquest any m'he emprenyat a tal punt que li he dit "puto imigrant de merda" els monitors em van castigar a mi durant 3 dies sencers i a ell no li van dir res. Ara al tornar tinc tota la meva familia fotent-me bronca i mon tiet els ha dit als meus avis, només m'enten la meva cap el se marit i una persona del grup inferior de colonies. Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola!
Tenir mals entesos amb altres persones o, fins i tot, no tenir feeling amb una altra persona és totalment vàlid. No estem obligats a tenir una bona relació amb tothom. Però sí que hi ha un mínim: el respecte.
El que et va sortir va ser un atac racista i és natural que des de l'esplai tinguessin aquesta reacció. Podies queixar-te del seu caràcter, de les accions que fa, del que t'ha dit, però no del seu origen i les seves circumstàncies. Aquí et vas equivocar i potser et tocarà reconèixer aquest error davant la teva família i el teu esplai. Demanar perdó a la persona que has ferit, reconèixer que t'has equivocat i intentar reparar-ho d'alguna manera.
Fer això no vol dir que t'hagi de caure bé aquesta persona, però sí que és important que puguis diferenciar la persona del col·lectiu.
Quan ens equivoquem, ens toca abaixar el cap, demanar perdó i aprendre de l'error.
Un abraçada!
La Laura Centellas