ignorar o respondre
he passat bullying en el meu antic insti on vaig estar fins a 2n de la eso, per anar amb nois com amics, aquest any he fet 3 en un nou insti on esperava fer amigues i que les coses fossin diferents, on no em jutgessin, però no va ser així, em volia fer amb tothom i les noies em van rebutjat i em vaig fer amiga dels nois, aixó va portar a un mote de chiuaua que es va solucionar però les nenes van seguir pensant que em liava amb tots i que era una guarra i una puta. Avui una nena ha penjat una historia on es sent que diu que em lio amb tots i que soc patetica, normalment passo però em fa mal pensar que pensen això de mi sense saber res, no sé si respondre i preguntar perquè pensen això d’una forma calmada i respectuosa, mai busco problemes però sembla que tothom odia pel simple fet de ser jo, què faig?
Laura Centellas

Hola!
Doncs des d'aquí t'animem a explicar-ho a alguna persona adulta. Explica-ho a la teva família o al professorat. Aquests atacs i insults cap a tu no es poden permetre. Busca suport (algú en qui puguis confiar) i fes públic aquests comentaris que et fan.
Sabem que és difícil i que sovint tenim por que explicar-ho pugui empitjorar la situació, però si no ho expliques, anirà a més. No sabem el motiu d'aquests atacs, però no cal saber-lo. Les persones no es tracten així. I si no hi ha un mínim de respecte, s'ha de denunciar.
Molts ànims! Des d'aquí t'enviem tota la força per demanar ajuda al teu entorn. Confia-hi.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas