Em sento menys
Bon dia,
Ja fa temps que em noto menys que tothom, sento com que tothom ha fet i està fent coses increïbles i jo, per més que treballi, no he aconseguit res a la meva vida.
Quan les meves amigues em diuen una bona noticia seva, és inevitable que em senti malment per mi, perquè sè que jo no ho hauria aconseguit, sempre em sento menys.
I no sé què fer. No puc parar de pensar en el meu futur, desitjant algun dia aconseguir alguna cosa oer mi sola.
No sé què més fer per estar satisfeta, estic cansada de sempre ser la tonta a qui ningú valora i que no ha aconseguit res ella sola.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i confiar en aquest servei.
Primer de tot, què vol dir "no aconseguir res a la vida"?
Què seria per tu aconseguir alguna cosa per tu sola? A què et refereixes?
A vegades ens costa aprendre a valorar tot el que hem aconseguit i, sobretot, l'esforç que hi dediquem. Ningú pot fer res "sol". Vivim en societat i tots estem relacionats, com codependents i això vol dir que necessitem les altres persones per viure i sobreviure.
Dit això, quins objectius tens per aquest any/curs? Què t'agradaria aconseguir? Què voldries canviar? Què pots fer diferent?
Posar-nos petits objectius a curt, mitjà i llarg termini ens ajuden a poder veure els canvis que anem fent.
Fes aquesta llista i ens tornes a escriure per anar seguint el teu procés de canvi.
Una abraçada!
La Laura Centellas