Tema per parlar
Holaa! Ja he escrit un parell de vegades al consultori i bueno, aquest és per preguntar: Quin tema em podries dir per parlar amb un noi?
Es que sempre que parlem estem molt callats i és un "Que digui algo!", però quan parlem és tot de deures i deures... Quin altre tema podria parlar amb ell?
Aviso que no ens coneixem molt i tampoc tenim una confiança enorme com per dir "me'l estimo moltíssim".
Gràciees:*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, jo et diría que hi ha molts temes que pots treure, per exemple: interessos comuns ( de pelis, programes de la tv, si mireu sèries comunes..., o per exemple, de hobbies..., o bé: sobre coses de la teletivió o noticies que hagin passat a l'institut...o bé: coses que li agradi fer al temps lliure, etc). Si no teniu molta confiança hi ha un munt de coses que encara no coneixeu de l'altre i que fa falta conèixer epr veure si algun dia pots dir que te l'estimes molt! Així que, endavant! A buscar coses que creguis que et pot interessar saber per si t'agrada o no és del tue estil! Eli AUlet www.interpersonal.cat