problemon dels bons
hola, bona tarda
Hos comento, tinc una parella des de fa 3 anys, i sempre em sigut una parella molt forta, la gent pensava que era tot perfecte entre nosaltres i que estariem sempre junts. Aixó es cert, estem molt units i tan ella com jo ho donem tot per l'altre, el problema be des de fa unes setmanes.
La meva novia va venir a casa meva plorant,li vaig preguntar q que li pasava i em va dir que estava embaraçada. No vaig saber ni com reaccionar en el moment, ens les vam apanyar per anar a un metge perque ho mires tot i ho confirmes, i així va ser. Ens va dir que tenia 1 mes d'embaraç. La meva novia diu que no sap que fer,que te molta por perque clarament som massa joves per ara tenir un fill, jo encara estic a batxillarat.... vam decidir de explicarlis als nostres pares pero nomes de insinuar que pasaría si ella estigues embaraçada ens van dir coses bastant fortes( lo del abort no els hi va).
Quan vaig veure que no la deixarien abortar si s'enteraven, em vaig cagar, perque jo no em veig molt preparat i ella diu que te por.
Escric aixó per si sabeu algún lloc d'atenció medica pet aquests casos i que puguin anar menors d'edat.
Moltes gracies per llegarme
Laura Centellas

Hola!
El primer de tot és que busqueu assessorament i informació sobre els passos a seguir i les possibilitats que teniu. La teva parella pot demanar hora al seu CAP i demanar per la llevadora. No necessita el consentiment de la família per fer aquesta consulta. Allà us explicaran què es pot fer. Podeu trucar directament al vostre CAP de referència, buscar el servei ASSIR (Assistència a la Salut Sexual i Reproductiva) de la vostra zona o demanar per la tarda jove. En tots els llocs us atendrà una infermera o llevadora i valorareu la situació.
Després caldrà afrontar la conversa amb els pares....
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas