RELACIÓ A DISTÀNCIA
fa unes setmanes que vaig anar de viatge amb uns amics de tota espanya mes o menys, i vam anar a prop de madrid a una casa rural, uns 5 dies mes o menys, total que jo anava per una amiga que te un novio a distància i es veurien i les dues vam sortir de bcn etc etc, total que vaig arribar i jo mai he tingut novio ni res, vaig com connectar com diu ell amb un noi molt guapo per cert i vam fer coses, pero normals no se, fins i tot vam plorar els dos a la habitació una mica beguts, total que ara he tornat a casa meva i ell es de madrid, i no se que fer perque uns amics seus m'han dit que li diu a totes el mateix que no se que, a mi el chaval em diu que li agrado i que dintre d'un any vol vindré a viure a bcn, tot un lio, total que al septembre vol vindre aqui on jo visc i obviament le he dit que si, però ns se que fer, perque buaaaa es un cacao mentaaal de l'hòstia, i si estava aburrit aquells dies o ns es que el chaval es guapo i podria tindré a qui vulgueu de madrid en no res saps i que estigui per mi em sembla raro saps o no se no se no se que fer la veritat ajuda no se ni que pensar
Laura Centellas

Hola!
Devien ser uns dies molt intensos per tu! Segurament ara haura disminuit una mica la intensitat i la sensació de connexió (per la distància física i temporal), així doncs, i si abans de prendre una decisió esperes una mica i observes què passa?
Està bé escoltar les paraules, però és super important analitzar els comportaments. Pren-te unes setmanes per veure realment com et sents, si aquest noi t'agrada, si sents que ets important per ell, si t'agrada com pensa, si et sents cuidada i valorada...
I una vegada passades aquestes setmanes prens la decisió d'intentar una relació a distància (i també la poses a prova) o de tallar amb la relació i començar a passar pàgina.
Si no tenim clars els sentiments i tenim un embolic mental... val més esperar per poder-ho veure amb perspectiva, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas