Por
Em fa molta por tenir relacions sexuals!
La cosa es que si em fa mal quan m'he de treure el tampax, com no em fara mal llavors? A més, es un mal insoportable. El primer dia que men vaig treure un, EM VAIG DESMAIAR del mal. La gent em diu que no tingui por però, com se suposa que no he de tenir por? I com és que ningú té por? Estaré sempre amb aquesta por?
Laura Centellas

Hola,
Aquest dolor que expliques només et passa quan et treus un tampó? Quan te'l poses no? A vegades quan traiem el tampó i aquest no està massa ple, pot fer-nos mal a l'hora de treure'l. De totes maneres si sempre et fa mal, tant en posar-lo com en treure'l i és un dolor insuportable, el més recomanable seria demanar hora amb la ginecòloga i una fisioterapeuta especialitzada amb sòl pelvià perquè poguessin valorar-ho.
Poder solucionar el dolor t'ajudarà a tenir molta més confiança a l'hora de tenir les teves primeres experiències sexuals compartides.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas