M'ha convidat a casa seva
Hola! Fa uns mesos que m'estic liant amb un tio quan surto de festa i m'ha convidat a casa seva. Ja sé quines són les seves intencions i la veritat és que a mi també m'agradaria fer un pas més, el problema és que sóc verge i tinc por de fer algo malament o de no saber-ho fer i que a ell no li agradi o jo no poder arribar a l'orgasme... no sé com masturbar ni res d'això, però tinc moltes ganes de fer-ho amb ell. Algun consell per no cagar-la el primer cop??
Laura Centellas

Hola,
Un element clau és tenir confiança amb la persona amb la qual tenim ganes de fer un pas més. Que puguis parlar de tot, sense por, ni haver de fingir que tens una experiència que no tens. Ningú neix ensenyada, per tant, no et pressionis i dóna't temps per anar acumulant experiències.
La millor recomanació que et podem donar és que us comuniqueu, que només facis allò que tu realment desitgis fer, sense pressions de cap mena, sense presses i amb qui tu realment vulguis fer-ho. D'aquesta manera tot anirà millor! Per saber què li agrada i com li agrada, només ho podem saber si l'altra persona ens ho diu, per tant, pregunta i deixa que et vagi guiant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas