EM VULL FER MOLT MAL
Hola, tal i com dic al títol ja no puc mes em vull fer molt mal, hi ha moments que tinc l’impuls d’aixecar-me obrir EL CALAIX i treure les estisores i fer-me talls pels braços i per les cames, pero, simplement no puc, no valc no per aixo, es que quan ho vaig a fer penso en ma mare i el mal que li farie Veure’m malament,…
En lloc de tallar-me em clavo les ungles al palmell de la ma i tot i que semble inofensiu, si apreten fort, fa molt mal , i bueno aquesta s’ha convertit juntament en plorar en el meu tractament, ja que a causa d’un TCA (no està diagnosticat, i no em vui autodiagnosticar, pero no menjo molt, i tinc moltes ganes de vomitar quan ho faig), M’estic aïllant socialment, sento un buit al meu interior i tot el dia una puta sensació de malestar, l’altre dia vaig plorar durant 1h … i que si em vaig clavar les ungles, clar que si, i em va fer molt mal, volia agafar les estisores, sort que em controlo…
Laura Centellas

Hola,
Ens fa molt mal llegir consultes com la teva. Ningú mereix sentir-se així i tenir aquest patiment. Per sort, hi ha una part de tu (la que es preocupa per la teva mare) que t'impedeix fer-te més mal. Però tot i així, ja te'n fas ara. Encara que sigui només amb les ungles, però ja t'estàs fent mal.
Pel que expliques sembla que aquest TCA també hi té alguna cosa a veure, no? Des d'aquí et recomanem que busquis algú amb qui et sentis còmode i li vagis explicant tot això. Pot ser algú de la família, professorat, monitor/a, amistat... millor si és una persona adulta, ja que tindrà més eines per ajudar-te.
Necessites compartir el que et passa més enllà d'aquest consultori. És important que aquesta part que es preocupa per la mare agafi les regnes de la situació i comenci a compartir els seus sentiments. Parla'n amb la teva mare, veuràs com t'ajudarà a buscar ajuda professional.
Una abraçada!
La Laura Centellas