Bi
Soc conscient que aquests ripus de consultes potser no estantsn orientades a aquest tipus de preguntes. Però necessito que em doneu alguna idea de com sortir de l’armari amb ems meus pares, és a dir, simplement dir los soc bisexual i m’atrauen nois i noies. No vull fer-ho així perquè sincerament no puc mirar los q la cara dir ho tal qual. Em podeu donar alguna idea???? Aquest tem em preocupa moltissim.
Laura Centellas

Hola,
Tu coneixes la teva família, les dinàmiques i reaccions que poden tenir davant d'aquesta informació. Per tant, pensa tu com et sentiràs més còmode i quina creus que és la millor opció.
Potser, el més important és que el moment que triïs per dir-ho, sigui un moment on no hi hagi presses, on pugueu estar tranquil·lament parlant, etc.
Un cop ho comuniquis, pots deixar que et preguntin si tenen algun dubte, si volen comentar alguna cosa, etc. Segurament els agradarà que tinguis confiança en ells per explicar-los quelcom important per a tu, que et vegin feliç i lliure d'estimar a qui tu sentis estimar.
Recorda també que hi ha associacions per a famílies que els poden ser d'utilitat si tenen dubtes, volen més informació, etc.:
;
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas