títol
Hola, moltes gracies per el servei que feu, sou de molt bona ajuda per a tots nosaltres .
El cas que tinc es molt complicat, jo tinc parella (noi cis) i em estat mantenint relacions sexuals sempre amb condó. El problema es que fa 3 setmanes que no em ve la regla i quan portava dos em vaig fer una proba d'embaraç i va donar positiu. Vaig pensar que potser estava malament i em vaig fer una altre d'una marca diferent pero va donar positiu tambe.No se que fer,estic desesperada, li he comentat a la meva parella i esta igual que jo.
Tinc molta por de dirlis als meus pares perque ells son religiosos i tinc por de que em diguin que no puc abortar o que em faiguin fora de casa... ajuda siusplau
Laura Centellas

Hola,
No sabem quina edat tens, però et recomanem que expliquis a casa teva que estàs embarassada. És molt important comptar amb el suport de la família en una situació així. Per tant, parla-ho amb ells. Sabem que és difícil perquè potser no s'ho prendran bé al principi, però per la teva família és molt important fer-te costat i ajudar-te quan no estiguis bé.
També et recomanem que vagis al teu CAP, al servei de la Tarda Jove, perquè puguis comentar el que us ha passat i confirmin que hi ha embaràs i t'expliquin les opcions que teniu perquè pugueu valorar que voleu fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas