Tristesa
Hola. Potser no és el millor lloc per expressar-me però a veure si em podeu ajudar ;) Porto ja dues setmanes confinada a casa perquè tinc covid i encara em queda una setmana més o així. A part de trobar-me malament físicament a causa de la malaltia, també estic malament psicològicament. El fet de no sortir de casa des de fa molts dies m’està afectant i com que estic tancada a l’habitació la situació encara és més dura. No tinc ganes ni energia per fer res i quasi cada dia estic plorant. A més, em sento sola; les meves amigues ja fa dies que no estan confinades i no paro de veure històries que pengen quan queden juntes i coses aixi. Tampoc parlen pel grup que tenim i encara no m’han preguntat ni una vegada com estic des de que es van enterar que tinc covid. Em sento molt trista i ho estic passant molt malament. I obviament tampoc puc tenir contacte amb els de casa. A banda d’això, vec les notícies i els contagis no paren d’augmentar, fent que em preocupi i que em faci por fer coses o ajuntar-me amb gent quan estigui recuperada. A més, vec imatges de gent que es passa les restriccions pel f*rro i em fa ràbia perquè jo no he anat ni a cap discoteca, ni de viatge de final de curs ni res.. i he agafat el virus igual (perquè vaig estar amb una amiga que el tenia). O sigui, em fa ràbia i sento impotència quan vec tota aquesta gent que no fa cas de res sabent que hi ha gent que ho passa molt malament. Em sento abandonada i apartada, les hores ja no em passen i ja no se que fer per acabar amb aquesta situació que m’està torturant. Gràcies i espero que em pugueu ajudar/donar ànims :(
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns i compartir com et sents.
Entenem perfectament el que estàs vivint i la sensació d'impotència en veure altres persones que no respecten les restriccions mentre tu portes confinada en una habitació tants dies. És molt dur aquest aïllament i més si per les xarxes veus que les teves amigues queden i fan activitats.
Intenta centrar-te en el dia a dia. Quin és l'objectiu d'avui?
- Llegir un llibre?
- Veure un documental o una sèrie?
- Parlar amb algú?
- ...
Posa't petits objectius que et facin sentir bé i que siguin petits. Mica en mica. Quan sentim que estem en un forat és important centrar-se en petits plaers, perquè sinó és molt fàcil atabalar-se amb totes les coses que "no han funcionat".
I si pots, busca algú de confiança amb qui puguis parlar (ja sigui una amistat o algú de la família). Compartir com ens sentim ens ajuda.
Una abraçada!
La Laura Centellas