Primera vegada
Hola!
Ja fa uns dies que amb el meu nòvio anem més calents i tenim més ganes de tenir relacions sexuals. L'altre dia em va dir que tenia condons i ens vam estar tocant mútuament i fent petting, però al final no vam fer res més.
El cas és que tinc moltes ganes de fer-ho amb ell, li tinc molta confiança i sé que en puc parlar amb ell, també. Però els dos som verges, i no sé gaire com enfrontar-me a això.
M'ajudaria molt que em donéssiu algun consell concret sobre com tenir relacions sexuals i fer-ho mínimament bé per primera vegada.
Moltíssimes gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola,
Dius que saps que pots parlar amb ell i que teniu confiança, doncs, el primer pas per a poder tenir aquestes relacions sexuals amb penetració (perquè el petting ja són relacions sexuals), seria que poguessis parlar amb ell sobre quines coses et preocupen, sobre com t'ho imagines tu, com s'ho imagina ell, etc...
Després de parlar-ho, quan ho estigueu vivint, us serà més fàcil saber què vol l'altre, què vols tu i posar-ho tot en comú.
No hi ha una fòrmula màgica i comuna de "com fer-ho", sabem que és el que més angoixa pot generar, però la idea és que hi ha preservatiu, que hi hagi comunicació i que us ho passeu bé.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas