Ns com arriba al orgasme masturbant-me
Porto poc temps masturbant-me però ns si ho faig bé, perque si, sento plaer, però res de l'altre món la veritat, no he arribat al orgasme mai. El problema crec que es que no se fer-me dits, es com que cada cop que intento "ficar-los" dins, no puc. Esq no es gen profund es com si hagués una pared, no se si m'explico. (he de dir q no em se ni posar un tampó ns si es rellevant pero bueno lol). He intentat tocar-me més per fora i senta bé i tal però no arribo a més.
PD: els videos que pengeu a les consultes mai els puc veure, i ho he intentat amb més dispusitius però res, diria que el link no funciona
Laura Centellas

Hola,
El que et passa és molt habitual, fixa't que parles d'arribar a l'orgasme a través de la introducció dels dits dins de la vagina, i a nivell de plaer, les persones amb vulva, sentim molt més plaer a través de l'estimulació externa, especialment del clítoris, ja sigui acaronant-lo directament o indirectament.
El que primer et recomanaríem és que agafessis un mirall, et posessis còmode i observis els teus genitals. Has localitzat totes les parts? Has trobat on tens el teu clítoris? Pensa que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, comença per acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés provant i experimentant noves sensacions!
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos va responent a aquesta excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més intents...
Ningú neix ensenyat i cal pràctica per anar descobrint com t'agrada fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas