Que hauria de fer?
Hola! Hi han un noi que m'agrada des de fa uns 5 mesos... y bueno anavem a la mateixa escola pero es va haber de canviar i va passar l'estiu i pensava que ja no l'estimava pero el vaig tornar a veure i em vaig adonar que encara l'estimava i encara amb més força... bueno s'ho vaiga explicar a una amiga i a un amic meu i seu i llavors ells m'ajudaven per poder veure'l un cop a la setmana. Bueno el cas es que vam anar a veure'l entrenar i va estar super majo amb mi i no feia cas ni al seu amic ni a la meva amiga només a mi i va ser ell qui començava la conversa. Durant la setmana una amiga meva va obrir al noi per preguntar-li si jo li semblava guapa, i al segon dia d'anarli a veure'l entrenar estava esquiu i molt borde i li vaig lo de la meva amiga va ser una broma seva pero ell es pensava que era cosa meva, vaig arribar a casa de la meva amiga molt trista i plorant i no he anat a veure'l en tres setmanes encara que els dimecres dijous i divendres m'aixeco d'hora per fer que recollo a la meva amiga de la parada del bus i li veig pels matins de vista pero avui ha sigut diferent i a tornat a ser com el primer dia d'anarlo a veure'l i em parlat molt... tambe li he dit que aniria a veure'l el pròxim dia i m'ha sonrigut i m'ha dit que vale i els dies que entrenava on vaig a veure'l després ens em despedit. I nose que fer per que estic una mica marellada com aconsegueixo saber alguan cosa? O que fer? Ajudaaaaaaa!
Merci<333
PD: aquest usuari es compartit per la meva amiga i jo i es diferent el noi:)))
InterPersonal

Hola olakase! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. No pinta malament! anem a poc a poc, que e´s un bon ritme per anar valorant si t'agada aquest noi i anar coneixent com és ell i com es comporta davant seu. Si després d'aquest petit distanciament de dies, ell torna a estar igual, doncs segueix observant què passa: de moment ha somrigut, parleu més,etc. Avegades tots tenim reaccions instantànies en un moment determinat o perquè ens costa encaixar alguna situació, però s'ha d'esperar uns dies a treure conclusions i veure com va reaccionant l'altre. Són naturals aquests altibaixos si les coses tornen a lloc. Tingues paciència amb la situació i amb tu mateixa i veuràs el què has de fer a poc a poc. De moment queda't en que el pròxim dia aniràs a l'entreno i ja veuràs segons com va, què fer després! La formula és aquesta:observar com reacciona l'altre, com et sents tu amb ell i anar a un ritme tranquil mantenint la paciència! Sort Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga