no té interes
Fa temps que tenim problemes sexuals amb la meva parella. Si que li he preguntat que li agrada al llit per així excitar-lo, o també li he preguntat com li agrada el sexe oral per exemple, però es com que apenes em diu que li agrada, i clar no soc adivina... No disfruta casi i no se que fer ja.
Al final m'estic cansant i no sé com dir-li que noto poc interès per part seva per a millorar les nostres relacions (o directament en tenir relacions, ja que apenes ens veiem i ara ho fem com 1 cop al mes), i la meva vena paranoica vol dir-li que crec que no vol tenir sexe amb mi perquè deu tenir amants o que realment no li atraic... em ralla molt i també durant tot aquests temps les meves ganes de sexe han baixat moltíssim.
Com li diríeu això de que penso que no té interès ni en tenir relacions ni ganes de millorar-les, i que crec que hi ha alguna cosa que m'amaga? No el vull ofendre i nse com dir-li. Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Això que ens expliques ha passat des del començament de la vostra relació o hi ha hagut un canvi a partir d'un determinat moment?
És molt important la comunicació dins de la relació, preguntar i poder expressar lliurement com ens sentim, què ens amoïna, etc. Potser podries comentar-li com et sents, sense acusacions sobre coses que no saps. Preguntar-li que creu que podeu fer per millorar, com se sent, què necessita...
Moltes vegades ens trobem que quan apareixen dificultats en les relacions sexuals, pensem que és per culpa nostra, i a vegades l'altra persona no ho està passant bé, té alguna dificultat sexual, està preocupada per alguna cosa... hi ha molts factors que poden afectar la nostra sexualitat i no sempre són perquè hi ha un/a amant.
Per tant, parleu-ne, amb calma i confiança!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas