Complexes i Inseguritat
Tinc molts complexes envers al meu cos i quan vaig al carrer depenent de la roba que porti em sento molt insegura. Les meves inseguritats tambe m'impedeixen fer moltes coses de la meva vida quotidiana. No se que fer per deixar de comparar-me amb el cos d'altres noies.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Bon dia guapa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Ens expliques que no et sents a gust amb el teu cos, i que ho estàs passant malament. Se que és inevitable que et comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment. Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t’agradaria seguir millorant. Pensa que al final, tot tenim complexes, tinguem el cos que tinguem. I, tots som diferents i únics. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis única i perfecta tal i com ets. Una abraçada!
La Laura Centellas