gelos
Soc incapaç de confiar amb la meva novia i jo vull perque de veritat crec que a les relacions hi ha d'haver confiança, pero no puc, algo em diu que ella no es fidel.
Soc molt insegura ja de per si, i sempre que m'he enamorat m'he fet pel·lícules de si tal persona li agrada a la meva crush.
Amb ella bueno, que jo sàpiga mai m'ha enganyat però ja a l'inici de la relació sempre hi ha hagut red flags que he passat per alt, ja que vaig veure que tenia l'app de tinder però deia que no la feia servir i se la va borrar davant meu, o també seguia a moltes ties bones a insta, i també era molt ligona i ha tingut molissims lios anteriorment... Al cap d'un temps per sort no he vist senyals tan clares de que m'enganya pero si mes distanciaments, mes mals rollos, mes preocupacio pel físic, i sol estar mes ocupada quan en veritat no fa res i això em fa sospitar... La relació ja anava de capa caiguda i clar em fa pensar que ja busca terceres persones per a poder estar satisfeta.
També cal dir que ella no sap gaire sobre els meus gelos, pero si que sap que desconfio d'ella, se'm nota i li fot... Em costa confiar amb tothom i es com que la meva major por es que m'enganyi, no vull quedar com una tonta.
Que puc fer?? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, si t'enganya, si traeix el pacte de fidelitat que heu adquirit a la vostra relació, serà ella qui actuï malament. No seràs la "tonta" per haver-hi confiat, sinó que ella serà la responsable del dolor que pugui causar. D'acord?
La gelosia diu quelcom de nosaltres mateixos. Ens informa que tenim por i que ens sentim poca cosa. L'amor en una parella ha de ser tranquil, aportar benestar i molta calma. Si no et sents així, hauràs d'analitzar què està fallant:
- Ella et dona motius reals que ha estat amb una altra persona?
- La teva autoestima està una mica baixeta?
- La relació que teniu es basa en el conflicte?
- Sents que la relació és equilibrada i totes dues aporteu més o menys el mateix?
La confiança es va guanyant mica en mica, amb accions. Analitza realment les accions que fa, si té ganes d'estar amb tu, si et cuida, si t'escolta.... i si no ho fa, valora realment si vols aquesta relació.
Sabem que això fa mal, però és important que busquem el nostre benestar.
Una abraçada!
La Laura Centellas