en public
Estic sortint amb una persona que té la filia de tenir sexe en públic, però jo soc incapaç de fer res en públic perquè em fa pànic que em pillin.
Em sento malament de no poder satisfer-lo en aquest sentit, nomes ho hem fet mig mig en un cine ficant-nos mà pero poc mes (i ja vaig passar nervis de si hi havien cameras o algo, pero al no haver públic vaig accedir) pero si fos per ell, ja haguessim literalment follat allà mateix. Jo soc molt tradicional en aqest sentit i l'ultim que vull es que se'n vagi amb altres noies a fer-ho en públic, se que te ganes i no li donc acció crec, cda cop noto com té menys interes a tenir relacions i normalment prefereix anar a les habitacions de altres persones que no pas a les nostres (que també em preocupa per si deixem 'senyals' i em noto intranquila). A més crec que amb mi no s'ho passa be perquè no té aquesta adrenalina que deuria tenir al ferho en public. A mi en part m'agradaria pero em preucupo mes de si hi ha cameres o algu que no pas de disfrutar.
Sabeu algun punt intermig o que fer si un li agrada massa l'accio i l'altre es molt tradicional?
Laura Centellas

Hola,
El que és important és que no facis res que no vulguis fer o que no t'hi sentis a gust. Les persones podem tenir preferències sexuals diferents i fer quelcom per pressió o por a que se'n vagi amb una altra persona, no és la solució.
El terme intermedi està en la vostra comunicació, en que parleu sobre què us agrada i que no, sobre què us excita, i també d'on estan els límits. Penseu que aquests límits poden anar variant en funció del moment en el que estigueu a nivell personal i de parella, però és important que tots dos us sentiu a gust i respectats.
Si tu no vols/pots tenir sexe en llocs públics, no l'has de tenir. Hi ha moltes maneres de tenir sexe, de gaudir-lo i de que sigui molt excitants. Per descobrir que us va bé, que us agrada i què us excita, n'heu de parlar. Parleu també de les pors, d'allò que us preocupa i amoïna, així podeu empatitzar l'un amb l'altre. Però recordeu, que no és no, i només sí és sí, i que aquest sí ha de ser perquè realment desitgem fer-ho, no per por a que l'altra persona marxi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas