m'empano
Soc bastant lenta fent les coses i m'empano molt.. sempre vaig com mig dormida, amb son pq a la vegada pateixo ansietat i prenc molta valeriana i em fa estar mes dormida. M'agradaria prendre cafè per estar desperta però no m'agrada.
Ara treballo i em sento molt malament perquè el segon dia de feina vaig notar com a ratos m'empanava mentre fèiem feina amb l'ordinador amb la meva companya de feina, em col·lapsava a ratos com si tingues un retràs o algo. Normalment em costa molt estudiar, fer tasques etc... i ara que treballo em fa por que la gent noti que em col·lapso sovint i m'empano.
No puc deixar de pensar que he fet el ridícul... aquesta companya es deu pensar que soc vaga o curta perquè mentre fèiem feina en equip em quedava parada algun moment fent veure que pensava en algo quan en veritat no pensava en res i em perdia... Em solc quedar pensant molt les coses, soc molt analítica i aixo a vegades pot ser un punt feble, perquè els meus companys van ràpids i jo al meu pas.
Que puc fer per no sentir-me tan malament i estar mes activa?
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot és important respectar el ritme de cadascú! Això vol dir acceptar que hi ha persones que són molt enèrgiques i estan pensant mil coses a la vegada i d'altres que necessiten la calma i pensar molt les coses. Conèixer-te a tu, saber que necessites calma i que ets analítica t'ajudarà a presentar-te als altres.
Si vols pots explicar-li a la teva companya que tu funciones diferent i que necessites aquests moments de "pausa mental" per poder ser productiva.
Si no t'agrada el cafè, no en beguis! Si vols pots provar algun altre tipus d'estimulant natural (xocolata, teïna, refrescos de cola...) però potser serà millor que regulis bé el son i puguis deixar de prendre valeriana, no trobes?
Explica el que et passa, comparteix-ho i busqueu estratègies de feina que vagin bé a totes
Una abraçada!
La Laura Centellas