Masturbació masculina
Hola, primer de tot m'agradaria agrair-vos l'ajuda que proporcioneu perquè és de molta utilitat. El meu problema és que a l'hora de fer-me una palla em fa mal baixar-me la pell fins a baix, però si vull amb molta paciència ho puc fer, però al final gairebé mai acabo fent baixar la pell del tot perquè al produir-me aquest petit dolor em fa perdre les ganes. A més, només em passa quan estic excitat, ja que de normal quan per exemple em dutxo i no tinc el penis erecte baixa correctament i fins i tot, trobo que tinc un excés de pell, jo crec que és causat probablement per l'important canvi de grandària que experimenta el meu penis quan s'excita, però no trobo normal que em faci mal, que puc fer??
Sincerament estic molt preocupat perquè no m'atreveixo a parlar-ho amb ningú i tinc por que m'hagin d'operar, ja que tinc fòbia a les agulles.
Moltes gràcies i perdoneu per la xapa, però no sabia com explicar-ho.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, moltes gràcies per la confiança en explicar-nos això que et preocupa.
Volem dir-te que no hauria de fer-te mal, ja que aquest mal quan estàs excitat pot condicionar la teva sexualitat individual i també la compartida. Sabem que pot fer vergonya (inclús por) parlar d'aquests temes, però quan es tracta de salut, això és el que ha de prevaler. Et recomanem molt que ho comentis amb el teu metge, que pugui fer una valoració i derivar-te a l'especialista en cas de ser necessari, per poder determinar quin ha de ser el tractament.
De veritat que val la pena que ho consultis per poder solucionar això que et passa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas