ANONIM
Hola, tinc 13 anys i fa temps que m'agrada un nen. Abans de dir-li em vull assegurar que ll tabé va per mi pero no se com puc fer-ho. Amb ell cara a cara no ens diem res i tampoc ens parlem gaire per les xarxes socials, em pdeu dir com puc saber si li agrado amb la mirada?
Gràcies!
InterPersonal

Hola princess. Sóc l'Assumpta.
Ostres, entenc que vulguis abans de fer o dir res concret, vulguis saber si ell sent alguna cosa per tu, però assegurar-ho del tot crec que és difícil. El què és segur és que alguna cosa has de fer per apropar-t'hi, donar-te a conèixer i també, molt important, conèixer-lo a ell. Ja que, si no parleu per les xarxes social ni en persona...malament anem. Evidentment, les xarxes socials (whatssapp, facebook, etc.) van superbé per inciar un primer contacte. Però si prefereixes cara a cara, la comunicació no verbal és molt important. La mirada, els gestos, el moviment, el to de veu, etc. Concretament la mirada és un estímul molt potent. No crec que hagis de preparar-t'ho molt això, si aquest nen t'agrada, segur que quan te'l mires ja li transmets alguna cosa especial. I ell, què et transmet?
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat