TCA?
Hola, a principi d’any vaig començar a menjar menys i saltar me el berenar o el esmorzar. Al principi ere molt difícil però fent aquesta merda, ara no tinc mai gana, menjo per obligació i perquè els meus pares no sospitin. Al menjar em quedo súper plena, a punt de vomitar, però no ho faig, mai ho he fet, i no ho penso fer.
Estic dèbil, les cames em fan figa, estic molt cansada, dormo molt i no tinc ganes de fer res. Quan surto amb amics em bec un Monster perquè em doni energia però no pasa res així que ja ni ho intento.
També em fa mal la panxa, com si la tingues buida, però al menjar em quedo amb una sensació horrible. Una altra cosa cosa es que al aixecar-me del llit, del sofà o una cadira sento com si tot es mogues i la vista es torna borrassa i em marejo.
També el meu pes ha baixat, cada dia mes ara peso 51,1 a principis d’any 56…
Intento menjar mes però ja no sento gust al menjar, sinó que no tinc gana mai tot i que porta mig dia sense menjar… Ningú s’ha donat compte de res i ho tinc d’afrontar tot sola i està sent molt dur veure com ho intento però no puc, apart tinc obsessió en pesar-me sempre que puc
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important per a la teva recuperació! Pel que ens expliques ells creuen que tot està bé però tu mateixa saps  que no ho estàs... això han de saber-ho els pares per poder-te ajudar. No podem saber si és un tca, però amb el que ens expliques veiem què aquesta alteració en l'alimentació t'està debilitant i necessites ajuda. L'alimentació la necessitem per viure, ens aporta nutrients que el nostre cos necessita per a tenir energia, si estàs tenint una relació poc saludable amb el menjar el teu cos ho nota i per això tens aquestes manifestacions que ens exlpiques, de debilitat, mareig, etc.  Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor...  . Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas