Perduda
Tinc parella però fa temps que no soc feliç. M'adono que estic amb ell pel carinyo de tot aquest temps, però no perquè l'estimi com s'ha d'estimar a una parella. Veure'l m'agrada, però no tinc il·lusió i em sap molt greu. Vaig estar amb ell fa uns anys i vam tenir una relació d'un any i dos mesos i ho vam acabar deixant perquè em sentia igual. Ho vaig passar fatal a l'hora de despedir-me de la seva família, perquè els apreciava i m'apreciaven molt. Ara, tenim una relació de 2 anys i jo tinc la necessitat d'acabar-la, però no sé com. Em martiritzo pensant que la seva família m'odiarà, però jo no puc seguir més temps així. Necessito ajuda per a poder-li expressar de la millor manera i acabar la relació, perquè no m'està fent cap favor, al contrari, em genera una angoixa molt bèstia. Si us plau, consells per deixar-ho amb el major tacte possible i fer el menys mal possible.
Laura Centellas

Hola!
Si ell no vol deixar la relació o els seus sentiments són diferents, segurament li farà mal la teva decisió. No pots evitar fer-li mal, ja que ell no estarà d'acord amb la teva decisió.
La manera de fer-ho amb tacte és ser el màxim d'honesta i cuidadosa possible. Prepara una mica el terreny deixant de fingir quan estàs amb ell, mostra't transparent i quan sentis que és el dia, explica els teus motius. Encara que ell no els entengui o no els comparteixi, són els teus motius. Són importants per tu i és el que val.
I amb la seva família... hauràs de respectar la seva reacció. Si vols podràs acomiadar-te d'ells i donar-los les gràcies per tots aquests anys.
No és fàcil el que faràs, però t'has d'escoltar i respectar els teus sentiments.
Una abraçada!
La Laura Centellas